dinsdag 25 juni 2013

Mijn nieuwe Crea Blog.

Sinds een paar weken begin ik het bloggen over de creaties die ik heb gemaakt erg leuk te vinden, ik heb besloten dat ik dat beter niet op Engraved by Tisch blog kan doen maar op een aparte blog. 
Op deze blog zal ik de creaties laten zien die ik heb gemaakt, updates geven over cursussen die ik ga wil volgen en aangezien ik altijd nieuwe creatieve dingen zie die ik wil gaan proberen is het wel zo leuk om andere ook mee te laten genieten. Op 20 en 27 Juli ga ik in ieder geval beginnen met een workshop lingerie maken waar ik ontzettend veel zin in heb!

Ook zal ik een TO DO lijst maken met dingen die ik graag nog wil maken en ja dat is nog best wel wat.

Hier een paar foto's van de creaties die ik heb geplaatst blog van Engraved by Tisch.

Nijlpaardje voor mijn zoon.

Jurk voor mijn dochter.

Giraf voor mijn dochter

Rokje voor mijn dochter.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben zeer benieuwd naar al je creaties!

    xxx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik ben ook benieuwd naar al mijn creaties hihi.

      Verwijderen